automation persianucm logon page

سامانه اتوماسیون جامع سازمانی PersianUCM Automation راهکاریست مطمئن برای ارتباطات و مکاتبات درون و برون سازمانی با قابلیت ها و امکانات فراوان و انعطاف پذیر که می تواند در هر سازمانی کارامدی خود را اثبات کند.

اتوماسیون اداری PersianUCM با قابلیت اتصال به سرور های تلفنی مختلف قابلیت انجام و مدیریت تماس از طریق رایانه همچنین ارسال و دریافت فکس از طریق سرور تلفن و انتقال آن به رایانه شخص مقصد. را نیز دارا می باشد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر می باشد:

ارسال فکس :

یکی دیگر از مزایای سیستم اتوماسیون ارسال فکس هوشمند می باشد که با این امکان شما می توانید بدون استفاده از کاغذ و حتی دستگاه فکس اقدام به ارسال فکس کنید . همه چیز به سادگی امکان پذیر می باشد فقط کافی است شما در سیستم اتوماسیون نامه خودرا ایجاد کنید و با استفاده از قسمت ارسال نمابر نامه خود را برای شخص یا شرکت مورد نظر با سرعت بالا ارسال کنیداین قابلیت باعث مشود که دیگر هزینه ماهانه برای خرید کاغذ و رول های فکس را نپردازید و از صرف هزینه های اضافی جهت خرید لوازم مصرفی دستگاه فکس خلاص شوید.

شماره گیری اتوماتیک با کلیک :

یکی دیگر از مزایای سیستم اتوماسیون شماره گیری به صورت خودکار می باشد . شما می توانید خیلی راحت بدون اینکه وقت خود را صرف شماره گیری با دستگاه تلفن خود کنید می توانید خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن نسبت به تماس خود اقدام کنید فقط کافیست در سیستم اتوماسیون روی شماره مورد نظر دوبار کلیک کنید . بلافاصله گوشی تلفن شما نسبت به شماره گیری آن شماره اقدام می کنید  و به اینصورت می توانید به راحتی و با کمترین میزان اتلاف انرژی تماس بگیرید .

سیستم پیشرفته ردیاب تماس

سیستم ردیاب تماس به شما این امکان را می دهد که با استفاده از سیستم اتوماسیون دیگر نیازی به منشی برای جواب دادن به تلفن ها ی مشتریان و ارتباط دادن آنها با مسئول فروش هرکدام از مشتری ها نباشد این سیستم به شما کمک می کند که کارمندانی که مشتریان خودرا شماره های تماسشان را در سیستم ثبت کرده اند به محض تماس آنها با تلفن های سازمان شماره تلفن های آنها بررسی می شود و به سمت شماره داخلی کارمندی که آن شماره را به عنوان مشتری ثبت کرده است ارسال می شود و به اینصورت مشتری وقتی تماس میگیرد مستقیم به کسی که با آن قبلا مزاکره داشته است وصل میشود و صحبت می کند بدون اینکه کسی واسط قرار بگیرد . به این ترتیب نیازی به منشی و کسی که پاسخ گو تلفن ها و وصل کردن آنها باشد نیست.

قابلیت شخصی سازی :

سیستم اتوماسیون امکان شخصی سازی برای هر سازمانی را دارد و به راحتی و بدون هیچ برنامه نویسی می توانید فرم ها و منوهای شخصی متناسب با کار و سازمان خود را ایجاد کنید و از آنها استفاده کنید.

برای مشاهده توضیحات کامل قسمت های مختلف اتوماسیون می توانید فایل PDF را از اینجا دانلود کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *