مرکز تماس مبتنی بر فناوری VoIP

مرکز تماس مبتنی بر فناوری VoIP

مرکز تماس مکانیست که  تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله یک سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد.  محبوبیت مراکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکت ها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان روی آورده اند.
مراکز تماس قدرت پشتیبانی از تعداد قابل توجهی از تماس های همزمان، نمایش وضعیت آنها، مسیردهی هوشمند هر تماس به پاسخگوی واجد صلاحیت و ثبت جزییات دقیق تماس ها را دارا هستند. با توجه به حجم فعالیت های یک مرکز تماس، ممکن است تعداد کارمندان از تعدادی محدود تا صدها نفر متغیر باشد.
با متمرکز کردن سرویس تلفنی و پشتیبانی در یک مکان، شرکت ها می توانند به راحتی میزان قابل دسترس بودن کارمندان خود را با حجم تماس های گرفته شده، هماهنگ سازند.
مراکز تماس می توانند در هر جایی دایر گردند و به شرکت ها امکان بهره مندی از زمان و ساعت یک منطقه جغرافیایی و نرخ های دستمزد کمتر را در شهر یا کشورهای مختلف می دهند.
مراکز تماس با متمرکز کردن نیازهای تکنولوژیک شرکت ها و با برپایی مرکز ارتباطات راه دور در یک محیط به جای ایجاد چند اداره کوچکتر، به روز رسانی و آموزش کارمندان را آسان می سازند.
روش نظارت بر تماس نیز روشی است که در آن تلفن پاسخگویان و اپراتورها به صورت ناگهانی توسط بازرس کیفی و برای حصول اطمینان از برآورده شدن نیازهای مشتریان شنود می شود. این تکنولوژی به کارمندان برای کمک موثر و کافی به مشتریان کمک می کند.

 

خلاصه امکانات

گزارش مجموع تماسهای ورودی و خروجی
درصد تماس های پاسخ داده شده و قطع شده در هر دوره صف انتظار
طول مدت و میانگین هر مکالمه
مدت زمان کل مکالمات و میانگین مدت انتظار تماس گیرندگان
تعداد تماس های گرفته شده به وسیله هر اپراتور
تعداد تماس های قطع شده و دلایل قطع ارتباط
کل زمان، میانگین و حداقل/حداکثر زمان قبل از قطع ارتباط
میانگین  و حداکثر/حداقل موقعیت در صف در زمان قطع ارتباط
جزئیات تماس های بی پاسخ
گزارش های گرافیکی و نموداری
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *