مرکز تماس نوین
مرکز تماس نوین
مرکز تماس هسته اصلي خدمات مشتري را تشكيل ميدهد و براي سازمان هايي كه به تماس مردم وابسته اند بسيار حياتي است. مرکز تماس پيشرفته علاوه بر افزايش كارائي كارمندان در پاسخ گوئي به مشتريان، باعث افزايش سرعت و بهرهوري و در نتيجه كاهش هزينههاي سازمان ميشود.
مشکلات استفاده از مراکز تماس سنتی :
در مرکز تماس سنتي بر خلاف مرکز تلفن VoIP ، شبكه كامپيوتري از سيستم تلفن جداست. اين سيستم معايب گوناگوني دارد: به علت جدا بودن شبكه تلفني و كامپيوتري، ارتباط بين مرکز تلفن و نر م افزار های کامپیوتری باعث پيچيدگي سيستم و كاهش قابليت اعتماد آن ميگردد. همچنين ارتباط يكپارچه از طريق تلفن، ايميل، چت و SMS به دشواري ميسر خواهد بود.
پیشنهاد پرشین یو سی ام :
راه حل پيشنهادي پرشین یو سی ام، استفاده از نسل جديد مرکز تماس است كه با بهرهگيري از فناوري VoIP يكپارچه سازي تماس ها، افزايش انعطاف سيستم، بهبود مديريتپذيري و كاهش هزينه ها را ممكن ميسازد. در اين راه حل امكان تركيب مركز تماس و نرمافزار هاي CRM به سادگي وجود دارد. همچنين طرح ارائه شده توسعه سيستم اتوماسيون را ممكن ميسازد تا براي بسياري از وظايف نيازي به نيروي كار انساني وجود نداشته باشد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.